Wat zijn de eerste 10 dingen die je gaat doen als je morge €25 miljoen belastingvrij wint??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (26)

Ik zou gewoon door leven en niemand mag weten hoeveel geld ik heb. Maar in de vakantie zou ik uitgebreid de wereld overvliegen en genieten van van alles en nog wat.

Toegevoegd op 02-06-2009 15:32:34
owja euh 10 dingen.
komtie:

1. sneaky rondkijken
2. spastische bewegingen van geluk maken (maar niet te overdreven anders zouden de buren het zien)
3. ff op internet een mooi laptoppie kopen om te kijken of het echt waar is.
4. Er achter komen dat ik dat geld supersnel naar een zwitserse bankrekening moet overmaken
5. huisjes kopen overal in de wereld.
6. briefje maken met 'ik ga weg en ga jullie missen' enzo.
7. vliegtuig nemen naar een bestemming
8. familie + vrienden bellen
9. op het strand gaan liggen
10. toch maar een miljoen overmaken naar dierbaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lotus Elise kopen.
En ja, da's lang niet de duurste sportwagen ;)

Toegevoegd op 02-06-2009 15:24:40
Houdt ik nog 24,9 miljoen over... Hmm... Een groot huis van eigen ontwerp laten bouwen, lekker asociaal.
Dan heb ik nog 20 miljoen over... 5 miljoen aan familie geven... 15 miljoen over... Hmm, weet ik nog niet.
Misschien een groot zonneenergiecentralepark bouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, en in het antwoord van de vorige vraag, hoe de wereld te verbeteren, zou je voor de meest energievriendelijke auto gaan?
Toch vind ik het een mooi antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Elise is relatief zuinig ;).
Ik wil natuurlijk wel die Elektrische Elise!! (Die een maandje geleden op TV was.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, dan ga ik voor de Bentley Continent Flying Spur (hybride), die hopelijk snel gemaakt gaat worden...:)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de US is er minstens één bedrijf die ELKE auto voor je kan ombouwen naar elektrisch.
Hij moet maar filialen op gaan zetten - kon ie nog wel eens rijk mee worden.
Deze vraag is al zo vaak langs gekomen, wordt een beetje eentonig. Hoe dan ook, ik zou stoppen met werken, een enkele reis naar Nieuw Zeeland kopen, mooi huisje midden in de natuur (bergen) en nooit meer hier (in NL) terugkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Benieuwd dan, of de vraag verwijderd gaat worden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee joh, tuurlijk niet. Het is toch ook een andere vraag, dus de antwoorden zijn verschillend
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk alleen maar onderaan deze pagina. Alleen hebben ze het daar over 16 miljoen. Geeft ook verder niet. Als deze vraag gesteld wordt is het altijd weer feest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft je niet te verontschuldigen, maakt allemaal niks uit. Misschien kwam ik wel een beetje cru over.
Gefeliciteerd met je 25 milj. en plezier er mee, hahaha...
1) Internetbankieren om te kijken of het geld er wel echt op staat.
2) Mezelf knijpen
3) Keihard juichen en blij zijn.
4) Familie uitnodigen voor etentje
5) Een reis naar Antarctica boeken
6) Kleding kopen voor omstandigheden in Antarctica
7) Tas pakken
8) Naar schiphol
9) Vliegtuig in
10) Wakker worden en ontdekken dat het allemaal maar een droom is.

Toegevoegd op 02-06-2009 15:24:14
Na terugkomst trouwens wel gewoon weer doorgaan met werken. Thuiszitten is ook niet alles, muren komen op je af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er een beetje aan hoe laat ik dat geld win.
Stel, ik kom net uit mijn bed, dan ga ik:
1. mijn vriend bellen
2. plassen
3. douchen
4. aankleden
5. eten
6. tandenpoetsen
7. (ondertussen zal mijn vriend thuis zijn van zijn werk) een financieel adviseur in de hand nemen. €25 miljoen is ontzettend veel geld. Geen idee hoe je daarmee omgaat.
8. plannen maken om het huis te laten opknappen (nee, we verhuizen zeker niet)
9. voor mijn vriend een Mini kopen, voor mij een Audi TT
10. een andere huwelijksreis boeken.

Gelukkig dat je 10 dingen hebt gevraagd en geen 5, anders zou je nog denken dat het me niets zou doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1 for ur last 2 lines:)
Ik zou waarschijnlijk het zelfde als jij gaan doen en me laten leiden door het motief "wiewatwaar". Samen komen we wel uit die ellende................
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik al lang wil doen.... Lange neus naar de Belastingdienst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Juigen.
2. Erbij neervallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Nadenken
2) Feestje vieren
3) Nadenken
4) Concurentie weg-/opkopen
5) Camper voor mijn moeder kopen
6) Mercedes G 500 CDI kopen
7) Huis kopen
8) Feestje vieren
9) Inrichting kopen
10) Resterende 17.5 á 20 miljoen weg zetten bij De Nederlandse Bank tegen 2% rente...

20 miljoen levert dan per jaar ruim 2 ton op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet beter kunnen dan 2% met zo'n bedrag, Starbless!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan lever je geld in want je word belast op een fictieve rente van 4%. als je maar 2% rente krijgt (Wat eigenlijk diefstal is van de kant van de bank) lever je dus geld in. Niet erg slim
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan dus toch maar een paar grote sokken kopen om al het geld in te stoppen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@che: De Nederlandse Bank is op dit moment het meest veilige. En ik weet dat ze vanaf 100.000 euro 2% geven. Op 20 miljoen zou je best wel eens 6%, of 8% kunnen krijgen. Maar hier heb ik me even niet in verdiept...
Ik ga eerst kijken of het wel goed met me gaat, omdat het volgens mijn kalender morgen niet de 10e is en dus geen trekking van de staatsloterij.
Ik zal de 9e je vraag beantwoorden als hij dan nog open staat :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Tot 1 tellen.
2. Verder gaan met tellen tot 2
3. Verder gaan met tellen tot 3
4. Verder gaan met tellen tot 4
5. Verder gaan met tellen tot 5
6. Verder gaan met tellen tot 6
7. Verder gaan met tellen tot 7
8. Verder gaan met tellen tot 8
9. Verder gaan met tellen tot 9
10. Verder gaan met tellen tot 10

De vraag proberen te beantwoorden: Hoe is het mogelijk om de lotto te winnen zonder dat ik ooit 1 lot in mijn hele leven gekocht heb?

Mijn motto: Stop met de lotto, direct resultaat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Naar een architect hobbelen om mijn (ons) droomhuis te laten gaan bouwen
2. Stoppen met werken
3. Opleiding voor profesioneel te kunnen hobby-en
4. Wachten tot mijn huis klaar is
5. Op reis gaan
6. Nog een keer op reis gaan (andere kant van de wereld)
7. Pa & Ma / Schoonpa & Ma helpen (financieel lasten vrij maken voor zover mogelijk)
8. Door heel europa hoppen om te shoppen (voor hobby)
9. Walgelijk lekker hobby-en (koken) met verse ingredienten uit punt 8
10. GENIETEN !!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1- Ik zou een vliegtuig kopen en daarmee lekker rond vliegen.
2- Eiland kopen
3- Skyline bouwen
4- Op de bank zetten om lekker te rentenieren.

~ De rest weet ik nog niet.... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1) Op m'n rug in het gras gaan liggen en het tot me laten komen.
2) Nieuwe computer kopen, IMac 24 inch
3) IPod Touch kopen met heel veel geheugen
4) Kleding shoppen
5) Miljoen overmaken aan familie
6) De beste banken ter wereld zoeken
7) Mijn overgebleven geld (heel veel) op de bank zetten.
8) Mijn computer aanzetten
9) Muziek op mijn nieuwe IPod touch zetten.
10) Tevreden gaan slapen

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sowieso alleen mn familie vertellen. Anders heb ik opeens heel veel vrienden die het om het geld doen. Dus dat als eerste. Daarna, uit eten om het te vieren. Als ik daarmee klaar ben dan ga ik het grootste examenfeest van Nederland geven, een appartement zoeken in de stad waar ik ga studeren en natuurlijk inrichten. Een mooie auto uitzoeken en een vakantie boeken.
Daar houdt het ongeveer wel op, alsof je dan nog niet voldoende geld hebt uitgegeven. Haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. abnormaal blij zijn en juichen
2. wachten tot het op me rekening staat
3. me baan opzeggen
4. verhuizen naar iets groens, luxe, maar niet overdreven.
5. paar mensen uit de financiele shit helpen en/of op vakantie sturen
6+7. motor rijbewijs halen en een motor kopen
8. genieten
9. genieten
10. genieten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. een dankgebedje 2. een fles champagne 3.bezinnen ergens in een hotelletje in het zuiden 4. firma'tje overnemen in de creatieve sector 5. een lijstje met de beste vrienden opstellen voor feestje 6. appt parijs kopen7. vietnamese kok aanwerven 8. plannen & budgetteren 9. part time werken 10. leven zo lang en zo goed mogelijk (11.iets nalaten aan de dierbaren)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MY GOD!!! Wat een lastige vraag!!!
Ik zou:
-Helemaal door het dolle heen gaan shoppen!!
-Een aantal goede doelen uitzoeken en die gaan steunen
-Een super-de-luxe vakantie boeken en dan daar verder gaan nadenken over wat ik met de rest ga doen!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Wiewatwaar;

Pfoe. Even kijken;

1. afspraak maken met belastingadviseur
2. BV openen
3. studiefonds voor mijn kinderen oprichten
4. bedrijfspandje kopen of huren
5. goede doelen selecteren voor bijdragen
6. schenking aan familie bepalen
7. gebak plus afscheidsboodschap voor collega's regelen
8. wereldreis plannen
9. restaurant bespreken
10. lekker langzaam lekker dronken worden

Om te beginnen dus....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. huge mansion voor mezelf kopen
2. appartement met chauffeur voor mijn moeder
3. Een geweldige wereldresi maken
4. Een boerderij of iets dergelijks voor het opvangen van dieren opzetten.
5. Een leuke resort kopen om te exploiteren
6. Een leuke auto kopen
7. een leuk bedrijfje voor erbij kopen
8. een slechte Nederlandse film sponsoren
9. een schrijver inhuren voor een boek over mijn leven
10. Genieten en dierenleed wereldwijd aanpakken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Zorgen dat mijn hele familie het ook goed heeft.
2. 2 weekse cruise met mijn gezin organiseren
3. Een bmw kopen van 50k ipv 5k
4. Een bv beginnen
5. Ontslag nemen met inachtneming van het opzeg termijn :-)
6. Een jacuzzi in mijn tuin die ik altijd al wilde hebben
7. Mijn huis opnieuw laten behangen ipv dat ik het zelf doe
8. Glasvezel verbinding ipv een adsl verbinding
9. Uitslapen
10. Feesten

Wat ik met de resterende 24.000.000 ga doen weet ik nog niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mensen terug betalen die mij in finaciele nood hebbn geholpen Dan gaat er en gedeelte naar mijn kleikinderen Dan ga ik beleggn Of een huisje kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zo snel mogelijk uitgeven
leef iedere dag of het je laatste is. ooit krijg je gelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Eerst heel hard schreeuwen!
2. 5miljoen naar de armen
3. Villa Kopen
4. BMW halen
5. Nieuwste computer + grote beeldscherm
6.Hele Grote TV
7.De Hele Wereld Rond
8.Hele Spel Pakket halen voor playstation2 en 3 xbox360 en mijn WII kopen
9.game shop omkopen

Toegevoegd op 06-06-2009 10:31:38
en de duurste telefoon kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. minstens eerst 10 keer checken of het wel echt waar is
2. geld overmaken aan familie
3. vakantie boeken
4. groot huis kopen bij terugkomst van vakantie
5. vakantiehuisje erbij kopen, ergens op Bali
6. mijn rijbewijs halen
7. twee auto's aanschaffen voor mezelf en m'n vriend
8. baan opzeggen en voor mezelf beginnen (heb al een
goed idee uitgewerkt maar het geld ontbreekt)
9. personeel in dienst nemen
10.van de rest rentenieren en vooral genieten!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allereerst kocht een spiegel van twee meter hoog.
Ieder dag kijk ik dan in die spiegel om vast te kunnen stellen dat ik toch zeker wel dezelfde persoon zou zijn die ik de dag ervoor ook in de spiegel had gezien.
Vervolgens bracht ik het geld onder in een stichting om er zoveel mogelijk goeds mee te doen. Zelf ben ik tevreden met hetgeen ik al heb.