wat zijn de nieuwe bewoordingen van de accountantsverklaring bij oordeelonthouding, en met beperking?

Je hebt goedkeurende verklaring, accountantsverklaring met beperking, oordeelonthouding en afkeurende verklaring.
Maar met welke zinnen of woorden geeft de accountant dit allemaal, en wanneer is welke verklaring van spraken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Volgens mij biedt de kamer van koophandel mogelijkheden om meer gerichte informatie hierover te krijgen.

Toegevoegd op 28-05-2009 15:58:42
Dan nog uitleg uit andere bron.