Omdat we uit teleurstelling de herinnering "blokken"" en dan lijkt het allemaal heel ver terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat iedereen weer zijn leven oppakt net als voor het wk, iedereen is weer aan het werk en iedereen is het al bijna weer vergeten,.
13 jaar geleden
Net zoals terugkomen na een vakantie op je werk, ben je er na een dag weer helemaal aan gewend. Het WK 2010 waren mooie tijden voor Nederland. Gelukkig is de kater voor ons niet al te groot en hebben we met z'n alle genoten van Oranje. Aan al het mooie komt een eind en gelukkig zijn wij nederlanders zo nuchter om dit te beseffen. Als Oranje wel wereldkampioen geworden was, had je er waarschijnlijk vandaag ook niet meer bij stilgestaan. We leven maar verder....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het alweer voorbij is en de tijd erg snel voorbij gaat. Het had niet uitgemaakt of NL nu gewonnen had of verloren. Het gevoel is altijd snel voorbij. Dus waarom doe je het dan?
Altijd vluchtig geluk.