Wat is een leuk huwelijkscadeau?

Mijn liefste broer gaat in juli trouwen! Maar wat kan ik ze geven voor hun huwelijk? Deze lieverds zijn begin 40 en houden allebei enorm van een gezond stukje humor. Mijn broer is een heel zachte jongen, zijn aanstaande vrouw is lief, pittig en zorgzaam. Ze hebben een dochter van 10 jaar., die gek is op paarden en de natuur. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.1K

Het beste antwoord

Een gevulde picknick mand?? Stel deze zelf samen, afhankelijk van wat zij leuk vinden en eventueel toevoegen met etenswaren wat zij lekker vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Geef ze een reischeque of een cadeaubon voor een weekendje weg of zo. Altijd leuk.
13 jaar geleden
Filmcamera'tje waarop belangrijkste momenten van de dag zijn vastgelegd?
Een leuk spel, wat je later met hen kunt spelen,
2 heerlijke, luxe badlakens met goede zonnebrandbeschermer en een thermoskan (voor een fijne stranddag)
Een fijn, geplastificeerd picmnickkleed met een leuk gevulde picnickmand
Bakspulletjes ? (Hebben de meeste pasgehuwden nog niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet wat je er aan uit wilt geven, maar als je ze een bijzondere ervaring cadeau wilt doen, zou je een ballonvaart kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cadeaubon voor een goede advocaat

Toegevoegd na 4 uur:
Jeetje zoveel minnetjes, snap er niets van terwijl zoveel huwelijken stranden!, Ahum dan wat anders, cadeaubon voor een parenclub, komen veel getrouwde stellen die het lang met elkaar uithouden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees simpelweg de vraag en geen een serieus antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kheb je vraag heel goed gelezen, verdiep jij je aub eens in de realiteit van relaties trouwen en 40 plussers
Ik weet niet hoe ze komen te wonen, maar als ze boven slapen en er is geen wc boven zou ik ze een piespot (po) geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierboven staan al een heleboel leuke ideeen voor cadeaubonnen, daarom zal ik een alternatief idee geven.

Wat ik zelf erg leuk vind om te krijgen (en om te maken om aan iemand anders te geven) is een fotocadeau. Oftewel, een leuk cadeau met een foto erop, bijvoorbeeld een klok, een huisnaambordje, een fotoboek, een verjaardagskalender.... en ga zo nog maar even door. Dat is heel erg persoonlijk en als je er dan toch nog iets extra's bij wilt doen kun je dat in die foto verwerken of in het fotocadeau.
Fotocadeaus heb je in veel soorten en maten (typ in bij google 'fotocadeaus' en je krijgt de hele bups zo te zien!

Verder hebben ze bij Hema.nl echt een hele goede service. Daar kun je online ook de bestelsoftware downloaden en in die software kun je je foto zetten.
Als je hierover nog meer uitleg wilt, let me know.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze van humor houden: kaartjes voor een caberet voorstelling. Er is vast wel een voorstelling te vinden die aansluit bij het thema huwelijk, ofwel qua titel ofwel qua inhoud. Wellicht kun je als je dan nog geld overhoud nog een dvd van de betreffende caberetier(s) erbij doen voor de voorpret, aangezien de voorstelling misschien pas over een half jaar is of nog wel langer. Je kunt er dan nog een grapje bij maken dat je hoopt dat ze zolang getrouwd blijven, maar als er dan toch een 6 maanden-itch komt, dan is dit meteen de oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zelfs van te voren even contact opnemen met de betreffende cabaretier met de vraag of ze even iets leuks willen zeggen tegen het bruidspaar, een geintje ofzo.
Meestal lukt dat wel.
Is mij ook gelukt met Marc Marie Huibrechts. Was een hele verassing voor m'n vrienden.
Neem even contact op met de impressario. (even zoeken op internet)
Een weekendje weg of een huwlijksnacht voor ze betalen in een leuk hotel of zoiets.
Ik weet wel een leuk adresje maar dat kan alleen via een PB, ik hoor het wel als je meer wilt weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaan ze op huwelijksreis?
Als je weet waar ze verblijven, kun je via internet of telefonisch een sjiek diner voor ze kopen bij een goed restaurant.
Ik heb dat vorig jaar gedaan voor vrienden die op huwelijksreis naar New York gingen.
Ze hebben een superleuke avond gehad tijdens hun honeymoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tweepersoons hangmat.

http://www.hangmattenshop.nl/shop/2-persoons-hangmatten-c-257.html