Kijk eens op www.koopzondag.nl

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.koopzondagen.net/
hier staan alle extra openingstijden en speciale dagen ook op , per regio en per gemeente.

zeeland bv donderdag 13 mei:
Goes ■Woonboulevard aan de Marconistraat
Hulst ■Hulst
Middelburg ■In principe is het iedere eerste zondag van de maand koopzondag. De winkels zijn dan van 13.00 uur tot 17.00 uur geopend
Schouwen duiveland ■kernen Burgh-Haamstede en Renesse op zondag open in het tijdvak van 1 april tot 1 november i.v.m. de toeristisme van 08.00 uur tot 18.00 uur
Sluis ■Sluis
Veere ■In de kernen Domburg, Veere, Westkapelle en Zoutelande mogen de winkels elke zondag open zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je het helemaal niet weet, bel het VVV van de betreffende plaats