Hoeveel mensen zitten maandag met hun boerenkiel of andere uitdossing aan op hun werk?

Met Carnaval is het in veel plaatsen in het zuiden gewoon dat mensen met Carnavalskleding naar hun werk in winkel of kantoor gaan. In welke plaatsen is dat gebruikelijke en hoeveel mensen doen dat eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Heel veel winkels en bedrijven zijn in Limburg dicht.
Wie moet werken gaat verkleed

Toegevoegd na 3 minuten:
het aantal dat niet verkleed is is klein
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, dus op het postkantoor zit er een man in een apepak achter de balie? :D

Andere antwoorden (3)

Mijn dochter woont in Den Bosch, daar zijn heel veel (kleine) bedrijven dicht.
Afgelopen week zag je al overal mensen met een carnavalsjaal op straat met de bekende rood-wit-geel kleurstelling op straat lopen.
In het bedrijf van mijn dochter is maandagmorgen iedereen aanwezig in carnavals-outfit. Maandagmiddag sluiten ze en dan zijn ze allemaal op weg naar de Carnavalsoptocht van Oeteldonk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk in Den Bosch en het hele centrum is dicht, dus dat wordt nix met werken. Bij ons gaat al jaren met carnaval de deur op slot. Wij krijgen 8 uur van de baas en hebben 8 uur verplicht ADV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand,
want in het zuiden is carnavals maandag alles gesloten