Ik zoek een origineel cadeau voor een boerenbruiloft met carnaval. Wie weet het?

Toegevoegd na 12 minuten:
Voor ongeveer 25 euro.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zak hooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, hij was misschien een beetje flauw!
Misschien handig om bij je vraag te zetten, wat het mag kosten?

Het beste antwoord

Je maakt twee poppen een bruid en een prins carnaval je vult panty's op met kranten dat zijn de armen en benen. Het lijf kan een vuilniszak zijn gevuld met kranten.
Vedere atributen haal je bij een feestwinkel. In de handen van de poppen zit een dinerbon voor hun tweetjes bij hun in de buurt. Je koopt op de markt een goedkopen vitrage ,dat zou de bruidsjurk kunnen worden. Ik weet niet of je handig bent in naaien ??;-) Maar ik zie ze al helemaal voor me hahhaa. Alaaaaf

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kleedt de prins aan door een oude pantalon en een colbertjasje misschien bij een tweedehandswinkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 heel leuk idee, maar ik ben helemaal geen knutsel;-)
Maar oos ma wel! dus ik ga even babbelen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok wie weet komt er wel iets leuks van terecht :) het was maar een ideetje hoor.hiiihi

Andere antwoorden (6)

Beschilder een melkbus zelf .Heel leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk!+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt leuk!+
Als het stel ruimte heeft, een stel kippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar ze moeten die beestje daarna ook onderhouden..weet niet of ze daar zo blij mee zijn;-)
Wel een plusje;-)
bij sommige schoenenwinkels en bij de Welkoop verkopen ze de klompenpantoffels...is dat iets voor bruid en bruidegom?
en 9.95 euro per stuk dacht ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Koop een mooi vaas.
Boeren zouden dat zeker mooi vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals in het schilderij van Breughel "De boerenbruiloft" rijstpap met bruine suiker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef ze een doorkijkburka voor de carnaval, dan heb je vier dagen plezier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ik kom niet meer bij!