Hoe kun je het beste foto's laten maken in trouwkledij in het Keukenhof?

Dit geldt eigenlijk ook voor andere parken. Hoe maak je er foto's zonder dat het allemaal vies en zwart wordt? De trouwjurk sleept nogal over de grond. Wat kan er dan het beste gedaan worden? Of heeft het Keukenhof hier speciaal een soort wagentje voor om de bruid van plek naar plek te brengen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als er 1 park is wat schoon is dan is het de Keukenhof wel! Allemaal schone paden tenzij het net geregend heeft natuurlijk. Maar inderdaad een sleep hoort niet over de grond te slepen, daar heb je dragers voor maar dat kun je ook zelf doen.

Verder moet je een laken meenemen in dezelfde kleur, die legt iemand eerst op de grond en daarover heen gaat je sleep.

Ze zullen wel wagentjes hebben voor medewerkers om door het park te rijden maar of jij die mag lenen zul je ze moeten vragen: http://www.keukenhof.nl/nl/547/contact.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bent toch niet alleen als bruid?
Normaal gesproken loopt er iemand mee die de sleep van de bruid
vasthoudt als zij dat zelf - of de bruidegom - dat niet kan.
Een zus, een vriendin, een kennis.
Je hebt toch ook iemand nodig die de paraplu kan vasthouden als het regent.