een jaar tesamen.

Ik ben binnekort een jaar met mijn vriend we zijn beiden zeventien, weet iemand soms iets leuk en speciaal dat we samen kunnen doen op die dag te vieren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (8)

Samen ergens gaan eten, daarna naar de film.
Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou gezellig samen naar de film gaan ofzo, iets wat jullie allebij leuk vinden en waarbij jullie je allebij goed bij voelen.
verder zou ik afspreken met je 'partner' of jullie ook aan cadeautjes doen, zo verkom je schaamtelijke momenten!

Toegevoegd na 21 seconden:
verkom= voorkom, brrr ernstige taalfout
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag hem of hij ook het tweede jaar ook liefdevol bij je blijft.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is juist niet zo handig om te vragen. Daar zit al een dosis wantrouwen in... Het knijpt de partner vast en onbedoeld druk je de ander weg.
Ga iets leuks doen samen; Filmpje kijken, eten en maak hem duidelijk hoeveel je van hem houdt. En misschien een uiting daarvan op het einde van de dag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien jullie al een jaar samen zijn lijkt het mij dat jij alwel weet wat hij leuk vindt of wat zijn voorkeur heeft en andersom natuurlijk.Maar uit het woord "speciaal"in jouw vraag begrijp ik dat je iets bedoelt wat jullie alwel van elkaar weten maar eigenlijk niet vaak doen. Dit is natuurlijk een raar voorbeeld van mij maar misschien helpt het jouw bij het "iets"vinden.Stel; hij houdt wel van spareribs eten maar jullie doen het eigenlijk nooit omdat hij weet dat jij er niet van houdt. begrijp je wat ik bedoel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of jullie ervan houden maar tracteer hem op een sauna arrangement voor jullie samen.Met alles erop en eraan. Houden jullie er niet van kijk eens op internet wat voor conserten er zijn en boek twee kaartjes voor zijn/jullie favorieten consert. Gefeliciteerd en maak er wat leuks van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boek een vrijdagnacht in een hotel met een themakamer.
Zo heb je bijvoorbeeld een jungle kamer, een Ibiza kamer, een kamer met jacuzzi of waterbed noem maar op.

Als je dan dichtbij Amsterdam gaat zitten ga je de volgende dag nog lekker even shoppen samen.

Als afsluiter ga je lekker samen eten in Amsterdam; keuze genoeg, zowel qua prijs als variatie.

Veel plezier alvast en uiteraard gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na het lezen van het antwoord hier pal boven (in Amsterdam shoppen als je in de buurt bent) kwam ik op het idee om naar Ctaste te gaan! Daar kun je eten/ brunchen/ high tea-en in het donker! Als dat niet speciaal en onvergetelijk is?? Zie eerste link.

Op de 2e en 3e link staan allemaal verschillende dingen om te doen en/of om te kopen wat allemaal best wel heel origineel is. Bij leukedingendoen kun je zelfs selecteren in welk deel van Nederland je iets wil doen, wat je wil doen (iets met het gezin, iets romantisch, enz) en hoeveel het mag kosten (low budget, normaal, hartstikke duur, enz)

Ik hoop dat je er iets leuks tussen kunt vinden. Ik kan me uren vermaken met die sites :) Veel succes met zoeken en veel plezier met wat je ook gaat doen!