Vanaf 16 jaar. De wet verbiedt de verkoop van vuurwerk aan personen jonger dan 16 jaar.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het vuurwerk mag alleen worden afgehaald door iemand die 16 jaar of ouder is met een geldig legitimatiebewijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De wet verbiedt verkoop van vuurwerk aan personen jonger dan 16 jaar.
Dus jonger dan 16 jaar, dan mag je het ook niet bestellen/ kopen of afhalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bestellen mag iedereen, afhalen moet je toch echt 16 jaar of ouder zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier in onderstaande bron, kun je alles lezen over vuurwerk kopen enzovoorts.

Toegevoegd na 1 minuut:
minimum leeftijd 12 jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestellen, kopen en afhalen mag alleen als je 16 bent met een legitimatie. De verkoop is alleen op 29-30-31 december.

Het kleinere (kinder) vuurwerk is vanaf 12 jaar, die mogen het hele jaar verkocht worden. Het kindervuurwerk gaat soms ook best hard heb ik laatst gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestellen is bij ons (boerenbond) ook allemaal 16, dit kan verschillen per winkel