Dat ligt een beetje aan het seizoen.
In de lente/zomer meestal een cabriolet, vanwege het goede weer.
Wordt het weer wat minder/kouder, dan een limousine met of zonder chauffeur.

Bij een kleiner budget inderdaad, zoals boven genoemd, met eigen auto.

Ik heb mijn cabrio en chevy busje alleen met gala gereden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie foto: Ikzelf heb de auto gereden en de foto gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een limosine meestal is dit een hummer limosine met een hummer motor erin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
itsme
11 jaar geleden
Hoeveel Hummer limo's zouden er bestaan? Als dat de meest gebruikte auto voor een bruiloft is, heb je er nogal wat nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die hummer limousines zijn meer bedoeld voor een avondje zuipen met vrienden of voor de vrijgezellenfeesten. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die in zo'n asociaal ding willen trouwen.
De nieuwste model Ford.
Er wordt vaak in eigen auto getrouwd,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mijn bruiloft was het Zo'n mooie, knalwitte Mercedes oldtimer uit '81.

Je hebt natuurlijk veel mogelijkheden. Ieders smaak is tog net anders he!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meest gebruikte klassiekers zijn Daimlers, Jaguars, Rolls Royces, Kevers en Citroën Traction Avants