Wat is er zo leuk aan een Nieuwjaarsduik?

Kan me er niets bij voorstellen.Wie heeft er ervaring?

Toegevoegd na 52 seconden:
En zou jij het zelf willen doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

-voor de kick
-omdat het stoer is
-voor het goede doel
-weddenschap
-omdat ze even willen afkoelen

tje genoeg redenen waarom mensen dat doen hihi,
maar mij niet gezien :)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dan kom je misschien op televisie...

Wat doe je met tradities, daaraan doe je toch lekker mee en je hebt die dag toch niets zinnigs te doen verder...

Ik doe dat niet, ik maak liever tradities dan dat ik er aan mee doe...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er meegedaan word omdat het nou eenmaal weer een of andere traditie is geworden ondertussen. Net als kerst vieren, is ook een traditie, en veel mensen vinden het niet eens leuk maar doen er toch aan mee want tja, het is traditie. En zo is het met vele dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja ieder het zijne, wat is er nu zo leuk aan trompetspelen? Geen idee, maar ik kan er niet zonder. Ach en een nieuwjaarsduik, als ik wordt uitgedaagd.... maar daarvoor woon ik iets te ver van zee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je zeker dat je niet zonder kan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, heel zeker, ik heb een tijd niet gekund en het zo gemist. Het is mijn uitlaatklep, mijn ontspanning, maar ik heb bijvoorbeeld geen trompetplaat(cd) in huis.Zelfs tijdens de zwangeschap speelde ik nog in de 9e maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel herkenbaar Jet, dat heb ik met mijn klarinet. Ik heb gespeeld tot een paar dagen voor mijn bevalling, en een paar weken erna zat ik alweer bij een optreden.
Wie weet, ontmoet je er de liefde van je leven... Reason enough? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, sinds vanochtend heb ik ervaring. Ik heb het gedaan voor het goede doel! Dus dat vond ik zelf wel een goede reden, anders had ik het nooit gedaan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat gewoon sensatiezucht. Dan kom je misschien met foto in het huis-aan-huisblad of een ander plaatselijk sufferdje. Verder kan je er later in de kroeg of op school lekker over opscheppen en voel je je tegenover je vrienden een echte held. Zelfs als je later een oude opa / oma bent geworden kan je er nog op pochen in het bejaardenhuis. Kortom: een investering waar je je hele verdere leven plezier van kan hebben. ;-)

Ikzelf zou het nooit doen. Niet omdat ik niet zou willen opscheppen (ben geen heilig boontje), maar omdat ik nogal bang voor water ben, en zeker voor zulk koud water.
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Dank, dank, dank.
Het geeft een kick omdat het water best koud is. Als ik in Nederland ben, wil ik het best eens doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Taurus;

Volgens mijn kinderen (15 en 17, gingen beiden kopje onder) is het gewoon een kick en wordt je echt lekker wakker na een te korte nacht slaap. Ik vond de wandeling op het besneeuwde en bevroren strand al meer dan genoeg om lekker te ontwaken en die kick mogen ze houden....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon heeft het gedaan ,maar voor mij hoeft het niet omdat ik al van nature een koukleun ben.
Ik denk dat de saamhorigheid en de lol van belang is ,ik vind het wel dapper. En dat wil iedereen ook horen ;-) die eraan mee heeft gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niks ....is veel te koud voor mij.
ben dan ook wel de allergrootste kouwkluum.
zet mij in de sahara en ik kan goed vetoefen,haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwjaarsduik is gratis en op eigen risico.!
Maar wat er zo leuk aan is? ik kan niks verzinnen...