Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het is een gewone werkdag. Veel mensen moeten gewoon werken deze dag. Sommige mensen kunnen eerder naar huis, maar als je bedenkt dat er duizenden mensen in de zorg werken, in de horeca of in de beveiliging... deze mensen werken altijd. Ook met de feestdagen.

Soms zijn werkgevers coulant en sluiten ze de boel (bedrijfsleven) maar dat gebeurd niet zo vaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het is een gewone werkdag, maar veel mensen mogen eerder naar huis van hun werkgever of nemen zelf (een deel van de dag) vrij.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Oudjaarsdag is een werkdag. Denk aan het Engelse 'New years eve', het is alleen de avond tevoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Als je bedoelt met "de avond tevoren" de oudjaarsavond, dan is dat niet juist, het is geen feestdag tot 's avonds 24.00 uur.
Ook voor mij een gewone werkdag. Mijn winkel is gewoon open! Ik sluit hooguit een uurtje eerder als het rustig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oudjaarsdag is een gewone werkdag/avond.
Ik werk in de zorg en dan krijg je alleen ORT op nieuwjaarsdag omdat dus een officiele feestdag is.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Oudjaarsdag is een gewone werkdag.
En voor mij is de nacht van oud en nieuw ook gewoon een werkdag. Krijg gelukkig wel feestdagentoeslag na 00:00u
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een werkdag was, dan weet ik niet wat ik nu op mijn werk doe ;)
Het is inderdaad een gewone werkdag net als dag van kerstavond, de meeste winkels en dus ook bedrijven gaan eerder dicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding