31 december vanaf 10:00 tot 02:00 uur.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is gekozen voor een vrij lange afsteekperiode omdat dit de overlast en de intensiteit ervan beperkt. De regels rond het afsteken van vuurwerk zijn opgenomen in het Vuurwerkbesluit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf 10 uur 's morgens op 31 december tot 2 uur 's nachts op 1 januari.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oudjaarsdag vanaf 6 uur tot nieuwjaarsnacht 2 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vuurwerk is weer te koop want Oud & Nieuw komt eraan. Maar afsteken mag nog niet! Vanwege het gevaar delen politieagenten graag boetes uit. Hier even de tijden waarop je wél vuurwerk mag afsteken:

31 december vanaf 10:00 (helaas, uitslapen gaat lastig) tot 02:00 (na 24:00 heb je nog 2 uur om je gehele vuurwerkcollectie op te maken).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pas vanaf morgenochtend tien uur in de ochtend tot nieuwjaarsdag twee uur, ook weer in de ochtend.
Maar luister NU eens buiten...., niemand houdt zich hieraan (arme dieren)!

Ja, da's óók Nederland!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt vuurwerk al eerder ophalen vanaf dinsdag al maar je mag het pas oudjaarsdag (donderdag) om 10 uur 's ochtens afsteken tot nieuwjaarsdag (vrijdags) tot 2 uur 's ochtens