Een taaipop. Of een levensgrote pop die op een stoel zit, aangekleed als oude opa.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Abraham Pop stelt een persoon voor, die 50 jaar is geworden! Waarom zou je daar een OUDE opa neer zetten?
Als het een beetje mee (of tegen) zit, ben je met 40 al opa.
Ik ben niet van de minnen, maar plussen kan ik ook niet met mijn geweten in overeenstemming brengen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook voor een Abrahampop:
een vitale man op leeftijd, gezeten op een racefiets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, moolkeesje, ik zie nooit een jonge God in de tuin zitten hoor!
Is het niet ook plagerig bedoeld, als in, je bent nu 50.... Ououououd!!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik mag Amadea graag een beetje tegengas geven!
Ze is altijd zo dodelijk ernstig en dan wordt de kwajongen in mij weer wakker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moolkeesje: dit is leeftijdsgebonden, hiermee verraadt amadea eindelijk iets... over zichzelf :))) vroeger toen wij zelf nog jong waren, was 50.jaar: OUD! tegenwoordig is het zoiets als 40 tóen was...! voor ons, die van ongeveer die leeftijd (of iets ouder) zijn.
dus die oude man, dat zit nog in het idee, maar is inderdaad absoluut niet reëel meer !
Een pot mosterd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij abraham hoort Sara.

Mosterd
50 jaar
Spandoek met spreuk
Feest!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een uitnodiging voor het feest,
Liedjes over Abraham,
Kado's,
Een originele manier om je tuin te versieren als je 50 jaar wordt.