Ja, die zijn open.
12 jaar geleden
Alle winkels in heel nederland zijn gewoon open. De abtenaren en bank zijn vrij verder haast niemand of ze moeten een vrije dag nemen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Goede vrijdag is geen nationale feestdag.
12 jaar geleden
Zijn wel open overdag , maar na 18 , 19 u dicht . Dus geen koop avond in de koop goot ! Lijkt mij .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sluiting op Goede Vrijdag is oorspronkelijk een RK-dag en werd daarom bij protestanten sowieso al nooit gehouden.
Door de massale ontkerkelijking en een teruglopend economisch klimaat zijn de inzichten op feestdagengebied aanmerkelijk gewijzigd - maar koopavonden en soms zwaar RK-winkels kunnen er afwijkende sluitingstijden op na houden.