Mag ik werken op een feestdag

Hoi ik ben 16 jaar en werkbij de ah dit jaar valt oud en nieuw op een zaterdag dat is de dag dat ik precies werk mag ik op deze dag werken en zou ik er vrij voor kunnen krijgen want ik wil niet op oud en nieuw werken maar vuurwerk afsteken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Oudejaarsdag is geen feestdag, dus je mag gewoon werken. Je zult dus vrij moeten vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Overdag werken, 's avonds een paar uur pitten en 's nachts vuurwerk afsteken, dat moet toch lukken??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij gaan alle supermarkten altijd eerder dicht op oudejaarsdag, dus lekker werken en s avonds feesten!