Wat komt er allemaal bij kijken, wat moet of kun je aanschaffen en wat voor je trouwdag en wat moet je niet vergeten?

Buiten je trouwjurk en pak, zijn er speciale dingen in de mode die je niet moet vergeten.
Of traditionele dingen waar je aan moet denken.
Kun je daar info over vinden op beurzen of markten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Een oude traditie, overgewaaid uit Engeland (of misschien Amerika...) is:

something old
something blue
something borrowed
and something new.

iets ouds,
iets blauws,
iets geleends
iets nieuws.

Bv. een oud sieraad, een blauw zakdoekje, een geleende ketting, en een nieuw gekochte trouwjurk? bh?

Toegevoegd na 2 minuten:
Een blauwe kousenband natuurlijk! En als je een oud sieraad leent, heb je twee vliegen in één klap!

Toegevoegd na 5 minuten:
Something old:

* Een broche van je oma verwerkt in je boeket

* Parel oorbellen van je moeder

* Antieke haarspeld

* Bioscoop kaartje van je eerste date in je boeket verwerkt

Something new:

* Je bruidsjurk

* Een kado van je aanstaande bijvoorbeeld oorbellen

Something blue:

* Blauwe lingerie

* Vergeet mij nietjes in je boeket verwerkt

* Je initialen in het blauw in je bruidsjurk

* Kouseband in het blauw

* Dansschoenen

Something borrowed:

* Een armband van je beste vriendin

* Sierraden van je moeder

* Een manchet knoop van je vader in je boeket
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig bedankt!
En alle anderen een + voor het meedenken.

Andere antwoorden (5)

witte duiven, receptieboek, verlanglijst, speciale wensen bij het eten ( dieet )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o dat wist ik niet, een grijze duif kan natuurlijk ook
Belangrijkste is dat je niet moet vergeten te genieten van je trouwdag. Alle versierelen eromheen zijn maar bijzaken (maar wel leuke bijzaken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn speciale beurzen er is er weer een in Boxtel op 16 okt. a.s. zie link. verder denk eraan dat je iemand foto's laat nemen of een video altijd leuk om later nog eens alles te bekijken. Zorg dat als je envelopjes krijgt met geld, dat dit ergens goed opgeborgen wordt op het feest. Ik heb laatst gehoord dat het bruidspaar de envelopjes in een mandje had liggen en later waren ze dus weg.......beter goed opbergen dan dat ze gestolen worden.
Succes en veel plezier met de voorbereidingen. En op de dag zelf lekker genieten! Alvast gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan hoe jij 't gaat vieren.. Bij een zaal denk ik aan:
*Uitnodigingen en bedankjes
*Muziek: Een band / DJ / zanger(es)
*Eten: Hapjes, buffet, de taart!
*Drank: een bar?
*Boeketje
*Cameraman
*Fotograaf (fotoshoot)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet de ringen niet ;-)