Jullie aanwezigheid is voor mij al een geschenk.
Je hoeft echt niets mee te brengen.

Toegevoegd na 7 minuten:
In Antwerpen zeggen we dan vaak:
't Is zo goe als da'k et gad heb.
Waarmee we willen zeggen:
Het is even goed, als dat ik het gekregen zou hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik wil geen kado, jouw bezoek is al kado genoeg.
12 jaar geleden
Zoals je t in je vraag al zegt.
'je hoeft niets mee te brengen, ik vind t gewoon leuk als je komt'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe het in fasen, sommige hardnekkige "schenkers" willen er gewoon niet aan.

Zeg: dit jaar doe ik het anders, ik wil niets voor mezelf maar als jullie toch iets mee willen brengen geef dan geld dan geef ik dat aan een goed doel dat ik zelf uitkies!!!

Twee opties, of de gevers hebben daar niet zo'n trek in OF het wordt een MEGA succes en je zet een trend en voortaan doen jullie het altijd zo en iedereen is er blij mee.
12 jaar geleden
Je zegt: Ik wil geen cadeaus maar wil wel graag dat jullie een goed humeur mee nemen.

Dus: In plaats van cadeaus een goed humeur mee nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil graag dat je komt, maar je mag alleen maar komen als je GEEN kado meebrengt.
Niet subtiel, wel duidelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het waardevolste kado dat jullie mij kunnen geven.
Is jullie aanwezigheid op mijn verjaardag.
Meer verlang en vraag ik niet van jullie.
Respecteer mijn wens asjeblief.