Wie kent de tekst van dit Sint Lucia lied?

Ik weet geen titel. We zongen dit lied op de onderbouw van de Vrije School. Ik heb vaak gezocht naar 'sint lucia lied tekst', maar dan krijg ik altijd varianten van een overbekend Sint Luica liedje, namelijk 'Santa Lucia' of een variant hierop zoals 'Luciasången', 'Sankta Lucia, ljusklara hägring' of 'Natten går tunga fjät'. Dit zijn allemaal liederen met dezelfde melodie maar een andere tekst.
Deze zoek ik dus niet,
ik zoek een lied met een totaal andere melodie!

Toegevoegd na 1 uur:
Het is een Zweedse tekst. Het zou ook een adventslied kunnen zijn, of een lied dat zowel over Sint Lucia als over de adventstijd gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

In deze link staat de tekst van het Lucialied zoals dat op de Vrije School wordt gezongen, Tot onderaan scrollen.