Hoe viert men in Nederland Capslockdag?

Vandaag was het Capslockdag. Ik heb de hele dag gewacht op in hoofdletters geschreven e-mails en beleidsadviezen, maar tevergeefs. Hoe viert men Capslockdag in Nederland? Of moet ik zeggen: hoofdletter-vastzettoetsdag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GEWELDIG! ELKE FEESTDAG IS REDEN VOOR IETS LEKKERS, IK NEEM ER EENTJE OP CAPSLOCKDAG!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OP DE VALREEP HEB IK TOCH NOG MEEGEDAAN :-D
Cryofiel
12 jaar geleden
Maar jij bent dan ook de eerste die NA capslockdag een commentaar plaatst.
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik wil een scrolllockdag! Die arme toets wordt flink onderschat, maar bewijst vooral in Excel uiterst nuttige diensten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag maken we er dan scrolllockdag van cryo :-D
Kimath
12 jaar geleden
Hahaha :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe krijgen ze het verzonnen!
bamibal
12 jaar geleden
Vergeet ook komende vrijdag niet: Comic Sans-dag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Comic sans? Da's wordt een obsoleet feestje, pure cult! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Shit te laat voor caps lock dag... Kun je de volgende keer niet eerder waarschuwen stippel? En voor wie net als ik denkt dat Bamibal een grapje maakte met zijn Comic Sans dag: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/07/01/V009.htm
Kimath
12 jaar geleden
Comic Sans MS dag? nee!!

Het beste antwoord

Kennelijk wordt het dus niet gevierd.
Ik heb 1 Twitterbericht erover gelezen (ja, in HOOFDLETTERS ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet.

Daar zijn we in Nederland gelukkig veel te nuchter voor. What's next? Mouse in left hand day? Cijfers voluit schrijven dag? :-)

Misschien gelijk een idee voor een volgende vraag: Waarom wordt zoiets verzonnen en waarom gaan hordes mensen in godsnaam daar aan mee doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat we kuddedieren zijn