Hoe krijg je prijs van een grijpmachine bij de kermis?

Gisteren was er kermis in mijn buurt. Ik heb best vaak geprobeerd een horloge te grijpen. Maar ik zag gwn dat die grijper te slap was.
Is er nou een trucje om meer kans te krijgen op een prijs? En zijn die 'dure' dingen die je kunt grijpen afgesteld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.7K

Het beste antwoord

Meestal zijn de horloges/blackberrys/iphones en ringen onbegonnen werk, de ringetjes waar het omheen zit zijn zo zwaar gemaakt dat ze er altijd af vallen. En met knuffels is het weleens onderzocht dat de automaten om de zoveel keren goed grijpt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bijgevoegd een filmpje van het programma Brainiac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor het zeer informatieve filmpje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (5)

Het schijnt dat het aantal winnaars gelijk is na elkaar. Als je dus het aantal beurten van winnaar tot winnaar telt zo je de volgende winnaar kunnen uitrekenen. Kost je wel even wat tijd....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee, zul je toch echt zelf even moeten gaat tellen haha
Heel veel geluk hebben.
De vader van een vriendje van mijn broer heeft ooit met heel veel geluk een horloge gegrepen. Toen ze het doosje open maakten, ontdekten ze aan de ene kant een gewichtje. Het is helemaal niet de bedoeling dat je prijs hebt. Misschien heb je dus wel iets meer kans als je aan een uiteinde probeert te grijpen, en niet in het midden van het doosje. Als je dan toevallig de goede kant hebt, blijft hij misschien wel hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft niet zo heel veel met mijn antwoord te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof maar niet dat ik het ga proberen...
Die grijpers staan er alleen om de kermisexploitant van inkomsten te voorzien.Die mooi dure voorwerpen die in de kasten zijn lokkertjes,anders gooit er niemand geld in die kast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geduld is ook belangrijk. Niet alleen is dat filmpje van Brainiac erg interessant, maar als je te "ruig" bent.. zal je ook weinig winnen. Dus neem je tijd. Ga eerst naar voren met de grijper, zorg dat deze stil gaat hangen voordat je hem naar de zijkant verplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijken en goed opletten! Alles ligt er voor het grijpen. De meeste mensen gooien 2 euro in de machine en gaan als een gek proberen dat ene knuffeltje te pakken te krijgen. Hier gaat het al mis. Elke machine is anders en grijpt anders. Je moet dus eerst weten op welk punt de grijper zwakker is en hoe diep hij gaat. Dan kijk je wat er goed ligt of wat je goed kan leggen. De grijper draait altijd op het moment dat je naar beneden gaat. Let hier ook op.

Doe dit en oefen veel! Op kermissen win ik altijd! Knuffels, consoles, of cash geld. Ik leg 5 euro in en ga met 100 euro weg. Puur door op te letten! Geduld en concentratie.

Laat je ook niet afleiden door mensen die achter je staan te schreeuwen. En op het moment dat je prijs hebt en je wint te veel waardoor de man of vrouw niet wilt meewerken met wisselen of wat dan ook. Bel dan de politie. Geloof me het komt vaker voor dan je denkt ;)