Wat voor feest?

Hallo, mijn dochter is bijna jarig en wilt graag een kinderfeestje houden. Maar ik kan gewoon niet. Ik wil of naar de bioscoop voor het feestje of disco zwemmen, maar dat wilt ze niet. Anders zou ik thuis en feestje willen, maar geen slaapfeestje en geen filmpje kijken. Vorig jaar deed ik ook bingo maar nu kan dat niet. Wat moet ik dan doen? Iniedergeval Wil ik niet dat iemand Naar mijn huis gaat. Mijn dochter word 12

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (7)

Ik weet niet waar je woont, maar in Almere is een plaats waar je zelf taarten kan maken, de mensen daar zijn heel aardig en je maakt een mooie taart die je zelf mee naar huis kan nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zegt net dat je niemand in huis wil?
Laat de kinderen lekker gourmetten, en dan misschien een modeshow, met make-up. Foto's maken en die printen en meegeven. Verder altijd een leuke DVD achter de hand houden.

O ik lees dat je niemand thuis wilt, waarom niet? is dat voor die tijd niet meer op te lossen?
Ga anders Bowlen met aansluitend steengrillen. Dat hebben veel bowlingcentra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bowlen??? Vinden ze rond die leeftijd meestal wel leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het i wel handig als we weten of je thuis of uit iets wil doen daarbij de regio waar je iets wilt vieren is ook erg handig. Maar zo uit mij hoofd hier wat tips voor binnen en buiten:

- gps schatkist tocht, zorg dat de kinderen gedropt worden in een bos. Geef ze de gps coordinaten mee van waar de schatkist is begraven. Geef de tijdsduur aan waarbinnen ze het moeten vinden. Zorg dat er wat lekkers in de schatkist ligt:-)

- high tea bij een leuk restaurantje of bistro'tje. Voelen de dames zich heel wat:-)

- zwemmen, leuk zwemparadijs opzoeken (bv tikibad - duinrell)

- tshirts met bling maken. Koop uni tshirts met allemaal bling (zeeman/ xenos etc) laat ze dit op het tshirt plakken met een speciale lijm. Koop speciale stiften zodat ze nog gekke teksten kunnen schrijven op het shirt.

- Oniversum, den haag (hele belevenis!)

- workshop, cupcakes maken ( google even voor iemand die dit doet in de buurt of doe het zelf thuis)

heel veel plezier in iedere geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op www.deverjaardagskoffer.nl hier kun je leuke thema kisten bestellen of stadsroutes/ levend ganzenbord enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zus had een krantenthema , dus patat en vissticks in een kranten patatzak , placemats van kranten en noem maar op , was erg leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met zn allen naar de kapper voor een make over. Dat wordt niet standaard aangebofen als themafeestje, maar als je bij een kapper binnenloopt weet je snel genoeg of er mogelijkheden zijn. Bij ons hebben ze toen een haar make over gedaan en een make-up. Heel gaaf, en voor meiden ook erg leuk. Daarna een fotosessie (bij de kapper of zelf doen) en de dag kan niet meer stuk. Je kunt vragen od iedereen z'n mooiste kleding aandoet.
Ander idee: bij een fotograaf een fotosessie. Dit wordt wel aangeboden als middag/avondvullend feestje, kijk maar op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk idee van de kapper +1