ik ga een themafeest geven; white party, iemand tips?

Ik wil graag een mooie uitnodiging maken maar weet niet goed welk programma. En iemand leuke ideeen voor het feest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Voor het feest..... Gekleurde lampen zodat iedereen rood lijkt of juist groen.
Beetje zoals in de film the wizard of oz wanneer ze emerald city betreden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De uitnodiging kun je met onzichtbare inkt op een blad schrijven, zodat het een wit blaadje lijkt. Als ik me niet vergis kan dat met citroensap, waarna je het blad met een kaars moet verwarmen, waarna de tekst zichtbaar wordt. Google even.

Probeer een schuimmachine te regelen. Dat wordt echt een groot wit feestje :P

Denk ook aan witte drankjes. Ik ben moslim, dus mijn voorkeur gaat uit naar melk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat zo´n lamp dat heel fel is en dat dan de witte kleren licht geven ;p die heten blacklights hier een foto: