Hoe lang duurt de vrijmarkt op Koninginnedag in Groningen?

... wanneer wordt afgebouwd? Ik vraag omdat ik pas later op die dag kan komen en wil weten of dat nog loont.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

De vrijmarkt is open vanaf 09:00 uur tot ongeveer 16:30 uur / 17:00 uur. Kijk voor meer info op:

http://www.oranjegroningen.nl/zaterdagochtend-page/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen precieze eindtijd is door de gemeente niet vastgesteld. Wel is er gedurende de dag muzikale omlijsting van verschillende muziekgroepen en deze optredens lopen tot 16:30 uur. Waarschijnlijk zullen de meeste verkopers daarna ook vertrekken en daarmee ook het kopende publiek.

Opbouwen mag vanaf 0700 uur, verkoop mag starten om 0900 uur.