Niet op feiten gebaseerd, maar mijn eigen idee:
Ik denk dat het daar wel rustig is. Veel koninginnedagactiviteiten hebben, in ieder geval deels, dezelfde doelgroep als de pretparken. Aangezien koninginnedag maar eens per jaar is, gaan daar toch veel gezinnen met kinderen heen. Die zitten dan dus niet in de pretparken.
Ik zou nog wel even goed nakijken of het pretpark van je keuze wel open is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gisteren werd bij de coen en sander show op bnn beweert dat artis bijna leeg is op koninginnedag, of dat echt zo is weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de Efteling gaan op Koninginnedag is ook een aanrader. Wij hebben dat wel eens gedaan en het was inderdaad erg rustig.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zie net op de site van de efteling dat ze wel "druk" voorspellen.