Tuin feest?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pool party
Dan wel in het zwembad
Als je zelf geen zwembad in je achtertuin hebt..,

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een pool avondje.
In het biljart/pool cafe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schoolparty!
sweet 18

misschien kan j het aan hem vragen? daar kan je meestal wer ietsje meer mee!

veel succes en...
alvast GEFELICITEERD!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 vragen wat hij zelf wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt dat niet voor de hand?
ik vermoed dat het een verrassing moet ziin.
Ik zou aangeven dat hij een feest mag geven voor een bedrag van x euro en Vragen of je kan helpen met het regelen van een aantal zaken zoals boodschappen, budget maken, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een leuke surprise party in de tuin! Dan nodig je al zijn vrienden uit enzo. Als hij dan thuis komt is iedereen er opeens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dagje crossen op een terrein om alvast te oefenen voor zijn rijbewijs!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen gaan karten met een groep jongens of gaan boerengolfen.
Daarna een barbecue bij jullie in de tuin.
Tenzij het feestbeesten zijn natuurlijk, dan zou ik inderdaad een groot feest organiseren.