Kan ik in Nederland ergens (vers) geperst rietsuikersap kopen en zo ja, waar?

Afgelopen jaar in Cuba geweest. Daar kregen we in het mooie gebied bij Viñales een lekkere verfrissing aangeboden. Ter plekke werden enkele suikerrietstengels door zo'n apparaat gehaald, waardoor er vloeibaar suikersap uitkwam, dat werd dan weer vermengd met Rum e.d. Heerlijk. Ik wil graag dat rietsuikersap halen, maar weet niet waar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.4K

Het beste antwoord

ik ken alleen foco suger cane juice(zit in blik) en verkrijgbaar bij veel tokos.
http://www.tropimar.nl/

Toegevoegd op 21-05-2009 17:30:33
ik weet wel wat je bedoelt maar voor zover ik weet is dit het dichtste wat in de buurt komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toko... natuurlijk... dat ik zelf niet op dit idee gekomen ben. Ik kom daar geregeld, maar kwam gewoon niet op het idee om daar te kijken.. How stupid!
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Ik denk het niet, want het gaat in no time gisten... Dus ik vrees dat je het zelf moet persen... Ze doen dat daar niet voor niets zelf persen ook...