Dit is een kweker in Vlaanderen. Hij verstuurt ook producten, maar naar Nederland, dat weet ik niet. Je zou het kunnen vragen (via contact formulier).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ken een toko in Arnhem waar ze die verkopen. Op Kronenburg.

Toegevoegd op 13-05-2009 16:46:05
Misschien kan je ze ook wel krijgen bij het linkje dat ik bij mijn antwoord heb gezet op de andere peper-vraag. Voor de volledigheid nog even het linkje hier...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond alleen deze site waar je zaadjes kunt kopen, kun je ze zelf kweken: http://www.winkelplein.nl/pompoenzadenshop/default.asp?sid=ipTLtpttIPz0InnePPopdUGhT1LntO&page=detail&Id=1520309

Als je daar geen zin in hebt zou ik de lokale toko's gaan platlopen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zou eens kunnen kijken bij la espanola dat is een spaanse supermarkt in rotterdam, misschien als je ze belt dat ze je kunnen helpen? Als ze het zelf niet verkopen hebben ze misschien wel een idee waar je ze wel kunt halen..