schone kleding

Toegevoegd op 02-05-2009 23:11:41
Dit omdat vieze kleding al was is. Dus voordat het was was, was het schone kleding.

Of het is gedragen kleding, als je was pas was noemt, als je het in de wasmand hebt geplaatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou het toch juist vieze kleding zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh nee ligt er natuurlijk aan of de was al gedaan is.
Vuile kleding, ik neem in tegenstelling tot iemand anders die aangaf dat het schone kleding was aan dat men geen schone kleding gaat wassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
isch
(oud Nederlands)

Ik vraag me eigenlijk alleen af waarom deze vraag in de categorie eten & drinken gesteld is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Honing....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuifmeel en nectar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongedragen kleding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn hierop 3 antwoorden:
1. Is
2. Schone kleding
3. Honing

Volgens mij is dit een raadsel en hoort het niet in de categorie eten & drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent niet de enige die schone kleding zegt. Ik dacht juist vuile kleding, wat is de logica als ik vragen mag?
Drie gangbare en juiste mogelijkheden:
1. was was is
2. was was schone kleding, textiel, frisgewassen
3. was was iets bij-igs met honing of bloemen

Nederlands woordspel in vraagvorm met verschillende antwoorden.

Toegevoegd op 02-05-2009 23:45:12
Verwijder antwoord want Dounja was me voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
honingraat.