Zit er in de kinder maxi repen een verslavend middel en wie kan er wel van die dingen afblijven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

In principe zitten er in alle chocoladeproducten "verslavende" middelen namelijk theobromine, cafeïne en tryptofaan (maar in hele kleine dosis). Stoffen die je blijer kunnen maken en werken op je gemoedstoestand. Dat is de reden waarom vrouwen zo van chocolade houden, vooral in bepaalde perioden...
Maar wat er verder speciaal in Kinder Maxi zit? Volle melk en chocolade... ik denk dat die combinatie het hem doet :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb het mezelf maar aangeleerd, werd altijd veel te misselijk van zo'n heel pak
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, suiker. (serieus, je kan verslaafd zijn aan suiker)