Dat moeten de presentatoren voor straf opeten.
AWM
15 jaar geleden
Dat eten ze op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Of ze gooien het weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ze het lekker vinden en trek hebben eten ze het op. Anders wordt het weg gegooid. Helaas wordt het niet voor de varkens gevoerd. Eten weggooien is altijd een kwalijke zaak. We waarderen niet meer wat we hebben. Pas als er echt oorlog komt, zullen we nog vaak terug denken aan onze weelde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Normaal krijgt het publiek de kok of de presentatoren het te eten. Soms gaat het naar een dierenboerderij in de buurt of op de compost. Men probeert niets weg te gooien. Mmm....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij het programma "Overkoken" werd bij mensen thuis gekookt, dat werd dus gewoon opgegeten.

Sommige kookprogramma's worden met publiek opgenomen, probeer daar eens op de tribune terecht te komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wordt opgegeten hoop ik