Hoe komt het dat het ene potje Ukkie pasta anders is dan een ander potje Ukkie pasta?

Ik heb het hier over potjes gekocht uit dezelfde winkel en met dezelfde houdbaarheidsdatum. De ene smeert makkelijk maar de ander voor geen meter.

Dit hebben we wel vaker gehad en we hebben geen idee hoe het kan zijn dat hij anders is.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het lijkt me dat je deze vraag beter aan de fabrikant kan stellen, dan hier...Wij kunnen hier er nooit een sluitend antwoord op geven en het is voor de fabrikant zinvol om eens te onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan het zijn dat het ene potje kouder was dan het andere? Dit soort emulsie is vaak aan temperatuur onderhevig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, op dezelfde plek bewaard.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zover ik weet zit er ook honing in, dit heeft de eigenschap ook langere tijd niet smeerbaar te zijn als het koud is geweest. Maar het blijft gissen.
De omstandigheden in de fabriek zijn niet altijd identiek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ene potje is de andere niet!