Waarom gaan mensen in een cafe/grandcafe of terras altijd aan een vieze tafel zitten als er daarnaast genoeg schone tafels zijn???

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (8)

Vreemde gewoonte lijkt me. Ik zou altijd aan een schoon tafeltje gaan zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om de ober werk te besparen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat dat meestal de mooiste plekjes zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mensen dan denken dat dat een goede plek zou zijn. Ergens waar niemand zit gaat ook niet snel iemand zitten. De mens blijft anderen nadoen en volgen. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
antwoord is heel eenvoudig, als je aan een vuile tafel gaat zitten kan je meteen de bestelling doorgeven als ze komen afruimen. Ga je aan een schone tafel zitten moet je vaak wachten tot de vuile tafels zijn afgeruimd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+10 punten!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zal ze met gepaste bescheidenheid in ontvangst nemen.
omdat men daar een mooi plekkie heeft om alles te kunnen overzien of omdat men daar naar buiten kan kijken o.i.d. (nieuwsgierigheid)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste plekken op het terras zijn het meest in trek. Dus zodra er iemand op staat van een goed plekje, is die zo weer vergeven => Je komt uit bij tafeltjes die nog niet geruimd zijn. Maar je zit dan wel in de zon / uit de wind
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mesnen worden lui.

ze hebben geen zin om te lopen.