Waar kun je Stegeman Franse Worstjes kopen ?

Heb al bij jumbo, spar en C1000 gekeken, maar geen stegeman franse worstjes te vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Bij Dutchfoodshop.nl.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AH heeft ze ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij Super de Boer hebben ze die ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nienke toch...., dat moet toch niet zo moeilijk zijn met die Franse worstjes.

Stegeman Franse worstjes zijn per 7 stuks verpakt in een handige en opvallende stazak, makkelijk te openen en kunnen zo uit de verpakking gegeten worden. Verkrijgbaar in de heerlijke smaken Naturel en Pittig voor 't luttele prijsje van €1,79 bij Albert Heijn, C1000, Super de Boer en Dirk.....