Bij de appiehein zie ik ze het hele jaar op de vers afdeling in de koeling liggen...

(zie 4e artikel)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

verse dopewten blijven maar enkele uren vers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
????
nooit verse doperwten gepeld dan? Het zijn een soort uitgegroeide peulen. Daar zitten ze in. Pellen, kort koken en opeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ook vers ingevroren doperwten kopen.
Je kunt ook "peulen"kopen, daar zitten de verse doperwten in.(van mei tot augustus te verkrijgen)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en ook achter glas
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze vraag doet me denken aan een vriend van me die vroeg of appels aan een struik groeien...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ook in een potje, of een zakje.
Als je naar de oud-Hollandsche groenteboer gaat, zelfs vers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt doperwten ook in de dop kopen, vers bij de boer meestal. Hier in de buurt in Giersbergen. Je bent dan wel lang bezig met doppen, maar lekker!!!