Zijn die goudhaantjes nog ergens te koop?Zie extra uitleg:

Vroeger kon ik in diverse supermarkten zogenaamde goudhaantjes kopen. Dat waren stukken kip in magnetron verpakking. Ze lagen meestal bij de bierworstjes en snacks.

Ik zie ze nergens meer. Zouden ze nog ergens te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.1K

Het beste antwoord

Vacuum verpakt en in roomboter gebraden goudhaantje van Herman Kramer is niet meer te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja deze bedoelde ik. Heel erg jammer dat ze niet meer te koop zijn.

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ze pas nog bij Aldi zien liggen. Maar omdat ze bij Aldi waren ga ik ervan uit dat het geen echte Goudhaantjes zijn.