Hoeveel koolhydraten zitten er in 500gram witte pandan rijst?

{ of, dat mag ook, waar kan ik het antwoord vinden?
Ik moet de komende tijd al mijn gegeten koolhydraten vermelden ( aaah!) }

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Misschien is dit een handige site voor je.
Succes er mee :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had er bij moeten zetten: bereidde rijst.
Witte rijst: 1482 kJ, 7 gram eiwit, 1 gr vet, 78 gram. koolhydraten, 2 gr vezels, 2 mg natrium, 100 mg kalium, 10 mg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, 39 gr koolhydraten per 100 gr rijst. Als ik iets wil weten, waar dan ook over dan typ ik de trefwoorden in bij Google. Negen van de tien keer vind je dan het antwoord. Zo als ik nu ook heb gedaan voor jou.....Heb "koolhydraten"en "pandanrijst"ingetypt en voila :) Misschien een tip voor jou?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel natuurlijk 79 gr koolhydraten per 100 gr.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
79 gr per 100 gr bedoel je denk ik? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha ja sorry
Het gaat natuurlijk om gekookte rijst en volgens de voedingswaardetabel zit je met 500 gram rijst op 100 gram koolhydraten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Is geen pandan maar gewoon witte rijst.Dit zal in de hoeveelheid koolhydraten niet veel verschillen.