Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik maak ze schoon en snijd ze in reepjes, dep ze dan goed droog en doe ze in een diepvrieszak met zo`n
zip-loc sluiting. Dan kun je er altijd zoveel uit halen als je wenst. Als ik in de vriezer moet zijn, kneed ik de zak altijd even door, zodat ze "los"blijven. Bij mij moet paprika bite hebben dus ik ontdooi ze nooit maar strooi ze op het laatst door bijv. de goulash en laat ze alleen even meewarmen. Ik vind nl. paprika rauw ook lekker.
(Lees meer...)
amc
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Gewoon erin leggen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo simpel is het! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad :) +1
AWM
14 jaar geleden
Gouden tip! +1
amc
14 jaar geleden
Zonder verpakking? Zo kan het wel, alles kan, maar de vraag is hoe het het best te bewaren is en dat is niet op jouw manier.
In blokjes snijden en in een diepvrieszakje doen, en als je het gaat gebruiken niet vantevoren uit de vries halen en ontdooien maar bevroren in de pan doen, knijp dan flink in de diepvrieszak zodat de blokjes loskomen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 helemaal goed, zo doe ik het al jaren, klaar voor gebruik en altijd bij de hand!
Je kunt ze het beste in een zakje op een plek leggen waarbij je de minste kans hebben dat ze geplet worden door andere producten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een diepvrieszak....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijder eerst de steel en de kern met pitjes. Wat overblijft kan je zonder problemen invriezen, in bijvoorbeeld een diepvrieszakje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vries de paprika's altijd per helft schoongemaakt in een plastic zak in. Gewoon bevroren snijden en bakken of wat je er mee wilt. Handig voor de winterperiode waarin de paprika's soms schreeuwend duur zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt de paprika schoonmaken, in stukjes snijden, in een diepvrieszak of -bak doen en invriezen.
Als je de paprika eerst even een heet water doet (blancheren) voor je hem invriest, blijft de paprika langer houdbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 1 soort paprika kookt, gewoon in porties verdelen en invriezen.
Je kunt een hoop invriezen, voor het minste kwaliteitsverlies moet je met -18 graden invriezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding