De koelkastdeur die maak je veel vaker open,dan dat je het vriesvak openmaakt.
een vries vak of diepvries die maak je af en toe open ,als je er wat in doet of uithaalt.
de koelkast daar moet je dagelijks wel tig keren zijn,vandaar dat daar een lampje in zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ga maar na: hoe vaak kijk je in de koelkast, en hoe vaak in het vriesvak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bovendien, vaak lukt het je met het lampje van je koelkast ook nog wel je vriesvak te bereiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonde want je kijkt vaker in een koelkast dan een vriezer maar misschien kan het lampje het niet aan zo koud.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een diepvries vakje is veel kleiner dan een koelkast. In een vrieskist zit doorgaans wel een lampje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je uit een koelkast 's-avonds of 's-nachts (als het donker is) nog wel eens (stiekem) een snack haalt en uit de vriezer niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je het vriesvak minder vaak open doet en de
omdat de ruimte van het vriesvak is ten opzichte van de koelkast vaak kleiner waardoor je niet een lampje nodig hebt.