Zout en suiker zijn vergif eet een kilo suiker of zout en je bent er geweest is niet eg gezond waarom eten we het dan ? (

Toegevoegd na 49 seconden:
en ik weet ook dat je er geen lilo van eet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Zout en suiker zijn ook nodig voor je functioneren, suikers en aanverwante leveren de energie die je verbruikt en zout regelt de vochthuishouding,waardoor je kunt functioneren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Van 10 liter water drinken ga je ook dood...

Volgens mij kun je dan zelf wel het antwoord verzinnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je teveel water drinkt ga je ook dood. En als je teveel medicijnen inneemt ook.
Conclusie: alles waar "te" voor staat is slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je niet zonder kunt...

Water is ook dodelijk als je er teveel van drinkt... Maar daarom moet je het wel in de juiste hoeveelheden gebruiken... ook suiker en zout...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De antwoorden tot nu toe geven aan dat teveel zout, suiker en water in één keer ook dodelijk kunnen zijn.

In al die gevallen wordt de bloeddruk ernstig verstoord. De bloeddruk moet binnen nauwe waarden worden gehouden.

Toegevoegd na 2 minuten:
NB. Teveel aan water zorgt trouwens eigenlijk juist zouttekort doordat het bloed teveel wordt verdund en hierdoor watervergiftiging (hyponatriëmie). Teveel zout en suiker doet het tegenovergestelde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie aanvulling. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeker +1
Geldt niet alleen voor zout, suiker en water, maar ook voor te veel pindakaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-roken is ook slecht; waarom doen mesnen het dan?

En zoals hier boven genoemd: drink 10 liter water achter elkaar en je bent ook dood.

Mijn moeder zegt altijd: Alles waar té voor staat is slecht voor je.
Dus doe het met mate!