Wat is het instrument waar de unox reclame mee gemaakt wordt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.1K
Silver023
een jaar geleden
Met een erhu, ik speel het instrument zelf ook en heb het zelf ook leren spelen
Antoni
een jaar geleden
@Silver023, volgens dit artikel in het Algemeen Dagblad https://www.ad.nl/cultuur/al-achttien-jaar-klinkt-haar-instrument-in-miljoenen-huiskamers~aa57c345/ is het een mondharmonica. Hermine Deurlo bespeelt deze al achttien jaar voor alle Unox-reclames, volgens het artikel van 23 augustus 2019.

Het beste antwoord

met een mondharmonica!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat denk ik ook dat dat het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel triest dat men het geluid van een mondharmonica niet meer herkent tegenwoordig. Ik zit er nog m'n hoofd over te breken wat voor exotisch instrument er gebruikt wordt, gaat het gewoon over het standaard harmonicaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat dacht in ook al maar wist het niet zeker,
bedankt
nisette

Andere antwoorden (6)

Een rookworst?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een Televisie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Harmonica.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn meerdere instrumenten maar kan tegenwoordig allemaal met de computer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een mondharmonica (ik hoorde hem net en toen schoot me deze vraag weer te binnen), en om precies te zijn en als ik me goed herinner een stukje werk van Toots Tielemans.