Je boodschappen tas weegt altijd het zelfde. Alleen levende dingen en stoffen die in Aggregatietoestand overgaan worden lichter dan wel zwaarder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jazeker, tenminste als je je portemonnee er ook in bewaart.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, light staat voor zonder of met minder calorieën en dat heeft niets met gewicht te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heeft dit soort vragen enige waarde?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uhhh nee.

Een liter is een liter, een kilo is een kilo.

Of je nu een kilo runderlappen haalt of een kilo magere runderlappen het blijft een kilo.

Of je nu een liter Fanta haalt of een liter Fanta no sugar het blijft een liter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het soortelijk gewicht tussen beide dranken verschillend is, is er wel degelijk een gewicht verschil. Liter (1 dm3) is een inhoudsmaat om volume van iets aan te geven. Dat heeft overigens niks te maken of er light of wat dan ook op staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ah nee he zit ik nou gewoon serieus verkeerd. nou ja weer wat geleerd :)