Hema

Toegevoegd na 3 minuten:
Locatie EL HEMA Den Haag: Prinsestraat 53

Openingstijden:
donderdag 11-21 uur
vrijdag 11-19 uur
zaterdag 11-18 uur
zondag 12-18 uur

Voor meer informatie:
www.elhemadenhaag.nl
www.kosmopolisdenhaag.nl
www.mediamatic.net/elhema
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de onderstaande link staat een lijst met geoorloofde varianten:

http://www.nik.nl/default.asp?oUrl=kasjroet_list.asp?type=1xxxxxxxxback=

Toegevoegd na 1 minuut:
geactualiseerd: september 2009

Algemeen: chocolade, ook pure chocolade, dient als melkkost te worden beschouwd, tenzij op de verpakking parve wordt vermeld.

Bonbons:
- Baronie: kersen
- Droste: kersen
- Leonidas

chocolade Puur en melk mits van Nederlands fabrikaat.
- Nederlandse merken: Baronie, Droste, De Heer, Rademaker: ringers chocolade, cappucinoreepjes voor diabetici, Van Houten, Verkade, Venz

- Buitenlandse merken: Côte d’Or, Lindt, Nestlé etc.

gevulde chocolade:
- Côte d’Or: bonbonbloc, chocotoff.
Voor alle overige producten van Côte d’Or gelieve men het rabbinaat te raadplegen.
- Donkers: ananas­partjes, jamaica rumbonen, rumkransjes, sinas-snippers, sinas-stafjes
- Van Dungen: jamaica rumbonen
- Jaka: rumkogels
- Mars: Mars, Milkyway, Snickers, Twix
(Mars Delight, Bounty, Celebrations, Maltesers, M&M’s zijn ongeoorloofd)
- Nestlé: Galak wit (m), Galak popri (m).
(Ongeoorloofd zijn: After Eight, Bros, Kitkat, Lion, Nuts, Quality street, Rolo, Smarties)
- Rademaker: sticks: cappuccino, extra dark, milk, mint, orange
- Rijkenberg: cocosstaafjes
- Ringers: zie dieetproducten
- Toblerone: alle varianten

Waar achter een product de aanduiding (m) voorkomt, betekent dit melkkost, (p) staat voor parve (minnich).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wereldwinkels