gezocht Turkse winkel en goede slager

Wij zijn pas in Capelle komen wonen, maar nu zoek ik nog een Turkse winkel en een goede slager. Wij wonen in de wijk Middelland.
De Turkse winkel mag ook in een andere wijk zijn, geen probleem, de slager liefst in de wijk of het centrum.
Voor ieder antwoord ben ik dankbaar.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Capelle aan den IJssel neem ik aan (er is ook een Capelle in Zeeland). Nou dan tref je het want in Winkelcentrum Lage Land zit de beste slager van Nederland Rien van Bezooijen (officiele titel, geen verzinsel van mij).

Ook een erg goeie en supervriendelijke is Arie Kok op de Karel Doormanstraat (oud Capelle, in de buurt van wij 's Graveland tegen de IJsseldijk aan).

Dan de Turkse winkel. Ik koop graag Turkse spullen op de zaterdagmarkt op de Binnenrotte in Rotterdam (makkelijk met de metro) Ook in het Oude Noorden van Rotterdam zitten veel turkse winkels. In Capelle zit een klein Turks zaakje in winkelcentrum de Koperwiek.

Eetse!

Toegevoegd na 51 seconden:
Niet goed gelezen, de vraag is gesteld via capelleaandenijssel.nl, dus mijn antwoord klopt bij de plaats.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hartelijk dank voor de goede tips.