Waar kun je hier in nederland candy-appels (geglazuurde appels) kopen?

ik vind ze echt super lekker, alleen op de kermis in tilburg hadde ze 'm ook al niet! :(, weet iemand waar ik ze kan kopen of bestellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yak, ok ieder zijn smaak
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het ook niet geweldig....MIERzoet!! na de helft heb ik al genoeg :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde is dan he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het laatst gegeten in Slagharen, zo'n 30 jaar geleden...
Ik vond het toen het lekkerste wat er bestond, maar moet er nu ook niet meer aan denken.
Nooit meer ergens tegengekomen trouwens.

Het beste antwoord

Goed nieuws voor je!

Je kunt ze gewoon bestellen via onderstaande link.
Het is weliswaar een bedrijf dat schooltraktaties levert (minimaal 15 stuks), maar je kunt er altijd even een mailtje aan wagen, om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in Duinrell zag ik ze ook. Dus ga gezellig een dagje weg en koop een candy-appel. Verder zie ik ze ook niet zoveel.
Maar..ik zou zeggen maak ze zelf:

http://www.rtl.nl(/shows/aperitivo/koken/)/components/shows/aperitivo/koken/290905_recept_candyappels.xml

Toegevoegd na 4 minuten:
ach jee..linkje kwam weer niet goed.
nog een poging lukte niet...dus ik geef je een ander linkje die wat korter is :-) maar vast ook net zo lekker.
komt ie : http://www.smulweb.nl/1103067/koken/recept/Candy-appeltjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Attractiepark Slagharen verkoopt ze ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht je ze echt heel lekker vinden, dan kun je ze ook zelf maken.
Op scouting doen we dit ook regelmatig en is altijd een succes!
Je schilt de appels, doet er een hele laag suiker overheen en legt ze dan in de pan. Tijdens het bakken wordt de suiker geglazuurd. Tussentijds kun je ook nog nieuwe suiker en kaneel toevoegen naar wens.
Een kwartiertje later kun je smullen :-).