Waarom zitten bij bepaalde merken sinaasappelen :...om de ene sinaasappel wel een papiertje , om de andere sinaasappel niet ?

Dus om en om zitten deze sinaasappelen in hun bak , de ene met een kleurig papiertje , de andere zonder.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.3K

Het beste antwoord

Het lijkt me gewoon reclame.
Je toont de mooie sinaasappelen en af en
toe doe je om ééntje een papiertje met het
merk. Om allemaal een papiertje is niet efficiënt
en prijzig en je kunt de kwaliteit van de sinaasappels
niet meer zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ze kunnen ook de soort bedoelen mischien net als bij appels: renet, royal gala etc. mischien is het ook de naam van de importeur, bij de kiwi`s zetten ze er ook stickers op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vroeger hadden we dat ook met mandarijnen die we van "sinterklaas" kregen
Ik heb het al es gevraagt in de groentezaak waarom ze dat deden en het was dus om 2 redenen

1-reclame
2- versiering omdat je dan niet zo'n bak hebt met alleen oranje erin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is om marketingtechnische redenen ,zo je wil merktbekendheid creeren.