Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Van een échte bakker, maar nog lekkerder is zelf maken. (En dan niet met een kant en klare bodem en een blikje vlaaivulling natuurlijk).
In ieder geval NIET van Multivlaai ;dat zijn gewoon ordinaire taarten met een soort van vlaaibodem in plaats van de gebruikelijke cake. Wel heel lekker, daar niet van, maar echte vlaaien mag je het in mijn optiek toch niet echt noemen. En dan ben ik nog geeneens een Limburger.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Limburg haha

nee ff serieus: ik vind Multi vlaai erg goed,
hij zit ook op heel wat plaatsten in NL.
probeer daar de christoffel vlaai maar eens hmmm jam!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens bij Limburgse vlaai .nl
Ooit van Google gehoord ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rijste vlaai van Houwen's vlaai in Eindhoven . Een feestje van een vlaai met echte rijstepap als vulling . Daarmee vergeleken is de Multirijstevlaai ingedikte Lassieslop ! Mijn enige reden om in Eindhoven uit de trein te stappen > achterkant station Eindhoven .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vind ik de vlaaien van de Hema erg lekker. En omdat die overal in het land te krijgen zijn, is dat ook een pluspunt. Je kunt de vlaaien online bestellen van tevoren en dan afhalen. Ze zijn niet duur, veel variatie en goed van smaak. Een aanrader vind ik zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mijn moeder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat lief..:) +1
Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar bij ons in het dorpje Ell (Limburg), woont dé vlaaienbakker van Nederland. Hij is dit jaar voor de 4e keer op rij Nederlands kampioen vlaaien bakken geworden en hij heeft écht heerlijke dingen in z'n winkeltje liggen. Vooral de stoofpeertjesvlaai is super! Mocht je er naar toe willen, dan kun je het beste van te voren bestellen, want de vlaaien vliegen z'n winkel uit en op = op.
Bakkerij Thijs Koolen in Ell
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het al genoteerd..mjammie :) +1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding