kan fruit bijv een appel identiek zijn aan een andere appel of is het hetzelfde als met een vingerafdruk en dus (bijna) onmogelijk

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Alles is uniek...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
DUH al het tastbare is uiterst complex op molucalair niveau
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, appel-DNA is ook identiek.
Ergens anders kun je het niet vaststellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In principe zijn de appels genetisch identiek aan elkaar (behalve het zaad) die aan de zelfde boom hangen, maar door de omgeving heb je verschillende vormen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onmogelijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in Theorie is dit mogelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De groeiwijze van een stuk fruit wordt beïnvloed door allerlei omgevingsfactoren. Die omgevingsfactoren zijn nooit exact gelijk (andere plek, ander briesje, andere hoeveelheid of richting zon, andere insekten etc.) dus zijn verschillende stuks fruit dat ook nooit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Appels kunnen in weze net zo identiek zijn als een een-eiige tweeling.
Het 'DNA'-materiaal kan gelijk zijn, terwijl het groeiproces en de omgeving kan zorgen voor verschillen in vorm, kleur, enz...