Ja, in ieder geval bij ah. Roomijs van van rijsingen diepvriesspecialist. lactosevrij!!
en bij de natuurwinkel is er ook te koop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede reactie.

Andere antwoorden (5)

Bij veel supermarkten verkopen ze soja-ijs. Ik heb ze gezien in de smaken vanille en chocolade. En je hebt natuurlijk allerlij soorten waterijs zonder lactose. Krijg spontaan trek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Ijsboerke heeft ook lactose vrij ijs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, is te bestellen bij een goede ijssalon en soms hebben ze het al gewoon in de bakken zitten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, alle soorten ijs waarbij geen melk als basis is gebruikt. Dat kan natuurlijk waterijs zijn (of de betere varianten, granito en sorbetijs) maar ook ijs waarbij een melkvervanger is gebruikt om roomijs / vanille-ijs te imiteren, bijvoorbeeld soja of voorbewerkte melk. Je kunt dat zelf maken, maar tegenwoordig is het ook gewoon te koop in de grotere supermarkten, net als andere melkvervangers op basis van soja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zat, bijna alle waterijsjes (koloriki niet, wel lezen op de verpakking) Sorbetijs (italiaans ijs) oa van de Lidl in diverse smaken, mijn zoon vindt de appeltjessmaak het lekkerst. En bij diverse ijssalons met italiaans ijs, even vragen aan de verkoper.